DEN UNDERBARA HÄNDELSEN


Låt mig berätta om mitt tränande. Det är så att jag tränar. På ett gym. Faktum är att jag har gjort det i över ett år nu, AKTIVT (relativt). Under den här vackra, svettiga och plågsamma tiden har jag gjort konstateranden. T.ex. så är det nästan bara mansfolk på mitt gym. Hockeypojkar som nyss fyllt 16 brukar ha på sig shorts, likaså svettiga äldre herrar. Medelåldersmän stönar vid minsta ånsträngning. Mansfolk i allmänhet stretchar inte så mycket. Som blond kvinna kamouflerar jag mig i mina skabbigaste svarta mjukisbyxor och alltid en svart topp, smälter in, försöker se ansträngd ut. Känner mig lite felplacerad. Vill inte gärna träna innerlåren framför vilket manafolk som helst.

Men idag, liksom i Trissreklamerna, hände det! Den underbara händelsen hände! Och tänk vad ödet hade kunnat jävlats om jag inte hade stretchat och bara gått i stället. Då hade jag aldrig varit kvar för att höra hur Gillette sjöng

Don't want no short dick man (x4)
What in the world is that fucking thing
Do you some fucking tweezers to put that little thing away
That has got to be the smallest dick I have ever seen...In my whole life
Get the fuck outta here
Innie Wennie tinny wenny shriveled little short dick man (x2)
Dont want no short dick man (x4)
Innie Wennie tinny wennie shriveled little short dick man (x2)
Uhhh uhuhuhuh uhhh
Isnt that cute an extra belly button
You need to put you pants back on honey
Dont want no short dick man
Innie Wennie tinny wennie shriveld little short dick man
Do you need some little tweezers to put tht thing away
That has got to be the smallest dick i have ever seen...in my whole life
Get the fuck outta here.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0