OM MAN BARA ÄR KORKAD, TOM OCH GLAD


Hej, jag laddade nyss ned Markusevangeliet som kom för hundramiljarderdagarveckorochmånadersen eller nåt efter att ha hängt lite på Cornelias.

Som en del har informerats om jobbar jag nu för tiden aktivt för att mitt liv ska ta en mindre bitter och pretentiös och istället en lite mer lycklig vänding. Harmoni har införts som grundlag. Naivitet har startats för att bli en uråldrig tradition, entusiasm en pedants rutin. Jag kom nyss på att tandställningen gjort att jag kan le, jobbar på att våga fota det. Fläckad och perfekt lycka är femårsplanen för min stat, om man nu ska vara pretentiös och uttrycka sig poetiskt.

Kommentarer
Skrivet av: cornelia

men puss <3

2009-01-16 @ 16:19:07
URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0