ONDA MANNEN HÄRJAR IGEN



Idag lagade jag och Elli sjukt seriös brunch i hennes designkök och sen anslöt sig Anton och tillsammans slog vi våra kreativa sinnen samman och försökte desperat producera nåt slags material till min fantastiska musikvideo jag gör i Rörlig bild A. Vi filmade bort ett helt band på att typ sitta och prata. Förmodligen kommer det bli mycket bättre än själva inlämningsuppgiften. Orkar inte. Vill bli problembarn och strunta i skiten. Jag har ju faktiskt allvarliga problem och massor med vittnen att intyga detta för mig dygnet runt.

Sen kom i alla fall Adam som ska hjälpa mig konsumera bort min outgrundliga ångest. Pusshej.


Kommentarer
Skrivet av: elina

brunchen var den bästa, yesyesyes. gör vi om det någon gång?

den fina fina mössan! :D

2009-01-04 @ 03:04:18
Skrivet av: Paula

klartklart! whenever & wherever

2009-01-04 @ 12:31:00
URL: http://airwar.blogg.se/
Skrivet av: Blondinbello

svar Eller sa tolakde jag det fel. lol :O

2009-01-05 @ 19:28:46
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Du vill inte vara problembarn. Tro mig. :(

2009-01-07 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0